Izbira spletnega gostovanja je prav tako zapleten proces, kot vse druge izbire, ki odločajo o dolgoročnem zadovoljstvu z novim izdelkom ali storitvijo. Ker gostovanja načeloma ne menjamo vsak dan, moramo že ob zakupu vedeti, kaj kupujemo. Tudi zato, ker je zakup gostovanja večinoma dolgoročna naložba, kateri se zavežemo vsaj za leto dni. Pa tudi če ne bi bilo tako, vedno je treba poskrbeti za to, da so spletne strani varno naložene na zanesljivih strežnikih, ki bodo svoje delo opravljali brezhibno in brez izpadov. Za to pa lahko poskrbi le kakovosten ponudnik spletnega gostovanja, katerega moramo preudarno izbrati.

gostovanja

Izbira paketa gostovanja je seveda povsem odvisna od tega, kakšne spletne strani želimo na strežniku gostovati. Nekatere so bolj zahtevne in terjajo boljše pakete gostovanja, medtem ko se pri drugih raje usmerimo na zanesljivost, kot na zmogljivost, in morda prihranimo nekaj denarja. Kakorkoli, najprej je treba natančno definirati potrebe za posamezno spletno stran.

Najbolj enostavno lahko ocenimo prostor, ki ga bo na spletnem strežniku zasedla naša stran, kar seveda odloča o tem, koliko prostora bomo potrebovali pri gostovanju. Preprosto pogledamo, koliko prostora datoteke spletne strani zasedejo na našem domačem disku, ali pa prostor ocenimo, če stran še ni izdelana. Seveda moramo upoštevati še možnosti razširitve, prav tako moramo biti pozorni, da ne bo zmanjkalo prostora, če bomo na spletno stran dodajali nove vsebine, predvsem slike. Velikost datotek je torej skrajna spodnja meja, pod katero izločimo vse pakete gostovanja, v zakup pa vzamemo še nekaj manevrskega prostora za razširitve.

Glede na prostor ocenimo tudi mesečni prenos, ki ga bo potrebovala naša stran. Tu moramo vedeti tudi to, koliko obiskovalcev pričakujemo. Večinoma ponudniki gostovanja količino mesečnega prenosa določajo sorazmerno s prostorom na disku, tako da bo prenos zadostoval za običajne spletne strani v rangu določene diskovne kapacitete. Pri kakovostnem ponudniku je mogoče prenos tudi dokupiti, a raje se že prej prepričamo, da ga imamo dovolj.

Nato pa pridejo na vrsto druge potrebe, predvsem glede programske opreme in drugih storitev ponudnika gostovanja. Vedeti moramo, kakšne tehnologije bodo poganjale našo spletno stran, ter kaj bomo za to potrebovali. Prav tako poskrbimo, da imamo dovolj FTP računov, e-poštnih naslovov, domen in podobnih količin. Nazadnje pa bodimo pozorni še na dodatne storitve, ki ločijo kakovostne ponudnike gostovanja od povprečnih – govorimo o uporabniški podpori, kontrolni plošči in drugih dodatkih. Šele po tem, ko smo že definirali vse želje in potrebe, pa ponudnike primerjamo po ceni.